Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Magnusfp

Medlem
Flypremium status bygger på totalt intjänade poäng under dom senaste 12 månaderna. För högsta nivå skall dessa rullande vara över 200.000p och så länge det uppfylls förlängs FlyPremium "statusen" i 12 månader framåt.
Exakt. Det är precis så jag också förstått det. Vilket jag uppfyllt i juni, i juli och nu i augusti (dvs rullande har mina poänga varit en bra bit över 200k 12 månader bakåt). Så varför har inte gilitghetstiden förlängts, den är fast på samma giltighetstid som jag fick tilldelat i juni. Har den uppdaterats hos er andra?
 

Alster

Medlem
Exakt. Det är precis så jag också förstått det. Vilket jag uppfyllt i juni, i juli och nu i augusti (dvs rullande har mina poänga varit en bra bit över 200k 12 månader bakåt). Så varför har inte gilitghetstiden förlängts, den är fast på samma giltighetstid som jag fick tilldelat i juni. Har den uppdaterats hos er andra?

Har precis samma problem och irriterar mig ganska mycket på detta. Risken är att när de väl åtgärdar det så "glöms" dessa månader bort....
 

J-Dog

Medlem
Ok, bara för att bekräfta, du har också legat på samma FlyPremium-nivå hela tiden (sen juni)?

Tycks minnas att det var fel på poängen för juni månad men vid justering till korrekt poäng (över 200.000p) så uppdaterades status och datumet till den 2018-06-30. För juli (den uppdatering som skedde för några dagar sedan) uppdaterades antal poäng igen och datumet ändrades till 2018-07-31.

Edit: Felstavning
 

Homer

Medlem
min nivå ändrades ett steg förra veckan och är giltigt till 2018-08-31 (fast saldot är rejält fel och jag jag borde flyttats upp två nivåer och ligga på högsta nivån)
 
Last edited:

JohnR

Medlem
Min nivå ändrades samma dag som jag översteg nivåkravet. Detta skedde för mig under sista veckan i juli, och den nya nivån blev giltig till 2017-07-31
 
Toppen