Fly julen?

Diskussion i 'Övrigt' startad av ESSA, 16 Oktober 2013.

1. ESSA

ESSA Medlem

Kanske fler med mig som känner för att fly julen?

Funderade på business dealen till London och frossa i loungerna. Kan tänka mig andra platser än London att spendera dagar på om det går att få nåt leg till utan att det blir mkt dyrare.
    Tidigaste avresa fredag 20-21/12. Hemresa senast 2/1
    Prisklass max 6000:- inkl boende.
    Krav på boende är egentligen privat toa/dusch. Rökfritt. Hyfsat centralt alt bra kommunikationer.
    En person.
    Just nu endast EBB. 11700 poäng. (Innan min pekingresa)

2. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Fly julen"-BC-event. Låter som en vinnare faktiskt, har haft funderingar på det också :)

1 person likes this.
  3. ESSA

ESSA Medlem

Mer än gärna!
    Det kan bara bli bra!

4. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man kan ju göra så, problemet är att jag inte vet om jag får ledigt vid jul än ju.

1 person likes this.
  5. nlu

nlu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Brukar finnas bra deals till storstäder inkl London innan jul. Får se om det öppnas imsanta fare i år hos British Airways igen.

1 person likes this.
  6. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror att det är ett antal av oss som åker till Karibien med American Airlines över jul/nyår.

1 person likes this.
  7. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Innan jag ger förslag så måste jag fråga om du har missat en nolla i vad du vill spendera? Du vill vara borta i 12-13 dagar, och nu står det att hotell och flyg får gå på max 6000? Jag får inte pengarna att räcka i mitt huvud ;). Eller tänker du att du vill åka någon gång mellan 20/12 och den 2/1 och bara vara borta några dagar?

8. ESSA inte ska du vara borta så länge i London utan sällskap. Jag kan nog bistå med boende om du kan tänka dig att hyra ett rum i ett supermysigt townhouse. Har en känsla av att du kommer att vara ensam då alla 4 tjejer kommer vara nere i Royal Turnbridge Wells och fira jul med sina föräldrar.

1 person likes this.
  9. ESSA

ESSA Medlem

Jag har skrivit ett första utresedatum och ett sista. Hur många dagar det blir i verkligheten står inte. Sen har vi nog olika referens på vad en natt kostar. Nu är jag inte sugen på att bo i dorm men det skulle vara ett alternativ för att klara den budgeten med bravur. ;)
    Helst skulle jag bara vilja beta av 24-26/12 typ. De värsta helgdagarna men BAs business deal kräver fler dgr borta.
    Du skulle bli förvånad över vad jag kan klämma in på en tight budget! ;-)
    sembl verkar ju erbjuda med en trevlig variant!
    Dm'a mig gärna detaljer, blir nyfiken.

10. ESSA jag fixar det asap så kan du få veta detaljer genom att ringa mig.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!