Senaste nytt

Flight Test: Emirates Airbus A380 i First Class

Bryant

Medlem
Trevligt. Nästa gång jag besöker BKK så måste jag testa EK F! Personligen så skulle jag dock inte uppskatta att jag blev filmad för att sedan hamna på youtube mot min vilja.
 

Stefan62

Medlem
Verkar helt ok och såvitt jag kan se till ett "överkomligt pris" - 6900 SEK för BKK-HKG-BKK.

Kul att man kan duscha ombord, men på nåt sätt känns det som "slöseri" med tid...
 

JacobGBG

Medlem
Mer än något annat så har den här hern klippt sitt filmande riktigt bra. Då gör det inte så mycket om man är en halvdan filmare. Detta kräver dock hyffsad estetisk känsla och lite bekantskap med en videoredigerare. Jag har suttit och svurit en del över Adobe Premiere i mina dagar så jag vet tiden det kräver.
 

Jacob

Medlem
Det var ju ett intressant format för en reserapport och är nog något vi skulle kunna göra här också för den hugade. Men vid boarding kom jag och tänka på Jacob's reportage från den andra resan med EK och den varierande servicen.Ska dom inte vara lite mera på tå när paxen kommer till F. Man ska väl inte backa in i F-paxet:D
Jag måste hålla med, det där var ingen vidare start på en första klass upplevelse. Kändes stökigt och ostrukturerat och han blev inte tilltalad med namn trots att hon läste från hans boardingkort. Den där ingången används för både C och F, lite mer uppsikt hade man kunnat förvänta. Så där hade det inte sett ut på t.ex. Cathay Pacific eller Singapore Airlines vid första klass ingången. Det är tur för Emirates att de har sviten för folk att imponeras över.
 
Toppen