Flight Test: Emirates Airbus A380 i First Class

Diskussion i 'Emirates & Skywards' startad av Eurofooty, 28 Augusti 2012.

1. Eurofooty

Eurofooty Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Oh to be filthy rich... :D

2. De kabinpersonalerna såg rätt stressade ut. I First class...

3. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    EKs F är ju inte den med mest personlig service...

Att sedan passageraren filmar allt de gör är säkert lite småjobbigt? Att han "slösar" värdefull F tid på ett besök på nedervåningen oxå :)

4. Precis den här typen av test vill jag att BusinessClass.se skapar i framtiden!

5. Fantastiskt kul att se ett sådant test i videoformat! Kanske är framtiden även för BC.se?? Det är väl bara du, bjornstrom, som brutit mark för sådant här på sidan :) Var det inte också något med Lufthansa, eller minns jag fel?

Ska det kanske startas en businessclass.se youtube-kanal?

1 person likes this.
  6. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Klår inte exit row och att slockna på rödvin.

3 personer gillar detta.
  7. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var ju ett intressant format för en reserapport och är nog något vi skulle kunna göra här också för den hugade. Men vid boarding kom jag och tänka på Jacob's reportage från den andra resan med EK och den varierande servicen.Ska dom inte vara lite mera på tå när paxen kommer till F. Man ska väl inte backa in i F-paxet:D

Men, jag är icke desto mindre sugen på att testa EK F:eek:

8. Det är väldigt mycket jobb att filma BRA. Jag har testat och insåg att det krävs mycket mer förberedelser - helst två personer. Två nyktra personer :D

6 personer gillar detta.
  9. Jag kan vara den ene. :D

10. Med tanke på vilken debatt det blir varje gång vi nämner Whiskey, G&T och Champagne så hitter vi väl aldrig två nyktra som kan utföra dessa reportage:p

Update: Jag kan ackompanjera AHO! Han kan dricka Té och jag Kaffe :cool:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!