Senaste nytt

First Wing

nota bene

Medlem
De tider jag har anslutningar på HÖR har jag de senaste 10 gångerna aldrig haft mer än 10 min i transit security. Då är dörren väldigt praktisk!
 

Canadien

Medlem
Hur lång omväg är det att gå landside för att få bevista First Wing jämfört med dörren efter vanliga transit security? Har bokat min första BA First nu och vore kul att jämföra First Wing med "incheckningen" i Lufthansa FCT.
 

agehall

Medlem
Hur lång omväg är det att gå landside för att få bevista First Wing jämfört med dörren efter vanliga transit security? Har bokat min första British Airways First nu och vore kul att jämföra First Wing med "incheckningen" i Lufthansa FCT.
Så inte värt det. Det är inte ens samma spelplan som FCT.
 

mika

Medlem
Hur lång omväg är det att gå landside för att få bevista First Wing jämfört med dörren efter vanliga transit security? Har bokat min första BA First nu och vore kul att jämföra First Wing med "incheckningen" i Lufthansa FCT.
Jag har preferens för landside. Om det inte finns köer i immigration (till landside) tror jag att landside kan vara snabbare om man ska till lounger (Lounge Complex South). Transit security tar ofta ganska mycket tid och efter det måste man genom hela terminalen till lounger. Jag har använt First Wing tre gånger och har aldrig sett några köer där.
 
Toppen