Senaste nytt

First skoj i Sydostasien - tips och förslag?

Dr. Miles

Expert
Fick mail från USDM att Thai ändrat från A340-600 till "747" på sträckan BKK-LHR i April. Det låter inte så skoj!
Den THAI B747 som flyger mellan Bangkok och London i stor sannolikhet har samma First class stolar.

THAI First class stol på Airbus A340.
THAI First class PEK-BKK_11.jpg
(Foto av Dr. Miles)

Eller flyger du i Business?
 

Pushback

Medlem
Visst är det samma säten precis som ni skriver (lika dåliga bägge två måste jag erkänna)... 773, 74N eller A380 är väl de enda roliga F säten TG erbjuder. "Vanliga" 346 och 747 är ju nästan biz säten om man jämför...
 

Jacob

Medlem
Visst är det samma säten precis som ni skriver (lika dåliga bägge två måste jag erkänna)... 773, 74N eller A380 är väl de enda roliga F säten TG erbjuder. "Vanliga" 346 och 747 är ju nästan biz säten om man jämför...
Håller med, ingen stol att hänga i granen. Alldeles för oprivat.
 
Jag flyger i First. Det är 77W FRA-BKK men sen är det alltså 747 BKK-SYD-BKK-LHR som det ser ut just nu. Får se om jag kan trimma detta nu när min lilla tur till New Delhi verkar falla samman.
 

Dr. Miles

Expert
Jag flyger i First. Det är 77W FRA-BKK men sen är det alltså 747 BKK-SYD-BKK-LHR som det ser ut just nu. Får se om jag kan trimma detta nu när min lilla tur till New Delhi verkar falla samman.

Har du fått schedule change också? Om ja, kan du ändra routing/datum/flight utan att betala 150 USD ombokningsavgift.
 
Har du fått schedule change också? Om ja, kan du ändra routing/datum/flight utan att betala 150 USD ombokningsavgift.

US Airways skrev:
Dear US Airways Customer,

There has been a schedule change to your reservation. For an update on your itinerary, please go to our website to review your reservation.

To review and accept your schedule change, do the following:
1. Go to www.usairways.com
2. Click on Manage Reservations.
3. Select "Confirmation code or ticket number" from the drop down list.
4. Enter in your confirmation code.
5. Select your departure date.

We apologize for the inconvenience. Thank you for choosing US Airways.

Jag ser dock inte att något ändrats - alla tider är identiska förutom att en av flighterna är 747 istället för A346.
 
Toppen