Senaste nytt

[First class] Moskva-Bangkok & övriga Asien T/R, Emirates, 23.900 SEK inkl. skatter

Ubbe

Medlem
Om det är så att flygbolaget kan fixa med papper så är det ju inget problem, men jag tänkte att detta kanske inte alltid är en enkel grej i Ryssland, speciellt senare på dagen/kvällen...
Fortfarande inte ditt problem utan upp till flygbolaget att fixa.
Du är ju en betalande kund.
 

Dr. Miles

Expert
Fortfarande inte ditt problem utan upp till flygbolaget att fixa.
Du är ju en betalande kund.

Tyvärr har jag inte så stor förtroende för ground handling i Ryssland eller i Kina oavsett vilken kabinklass man reser i eller vilket flygbolag man reser med.
Dessutom gäller EU261/2004 inte heller för avresa från Ryssland.

En av få gånger jag flög inrikes Kina i First class(de har bara First och Eco på inrikesflyg) med Air China och det blev så klart kraftig försening.
Tror ni att jag blev omhändetagen av Air China? Nix. Jag fick vänta och stå i kö för att bli ombokad & få mat precis som alla andra.
Det var tur att det var inrikesflyg och jag hade inget problem med visum och sådant, men jag kan tänka mig att det kan sluta riktigt illa i de länderna när det blir kraftig försening eller inställt flyg.
 

Jacob

Medlem
Jag skulle starkt avråda från F A380! 77W har en mycket bättre produkt i F på Emirates. Men detta är ju som sagt min ytterst personliga åsikt:)
Min ytterst personliga åsikt också. :) Kabinen på B77W är mycket mindre och så där mysigt liten som en första klass kabin ska vara. Emirates första klass kabin på A380 är alldeles för stor och opersonlig.
 
Toppen