Senaste nytt

First class med British Airways till New York

Flying P

Medlem
Troligtvis fick Stefan bara något annat för sig som är viktigare. Tro det eller ej men internet och Businessclass.se är inte allt... :)
 

David

Medlem
Jag tror något annat kommit emellan, inte att något dåligt hänt. Tycker denna tråd var underhållande värre. 153 inlägg so far.

Det kan ju även vara så att han blev divertad till Kina nånstans och nu sitter bakom the great firewall of China (när jag bodde där kunde man inte nå siten utan VPN, det var iofs några år sedan).

@Stefan62 kommer att ha många pingar när han väl loggar in. :)
 

Stefan62

Medlem
Oj, vilken tråd det blev och vad kul att läsa alla kommentarer och spekulationer...några är nog med verkligheten överensstämmande.... Jag hade verkligen förberett mig med ny dator etc för att få detta att fungera så som det var tänkt, men...datorstrul och seg/instabil internet-uppkoppling gjorde att det inte fungerade som det borde ha gjort.

Hursomhelst nu finns del 1 av mitt första försök till reserapport.

Stockholm - New York i British Airways First Class t.o.r - del 1 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
 
Last edited:

Voyageur

Medlem
Oj, vilken tråd det blev och vad kul att läsa alla kommentarer och spekulationer...några är nog med verkligheten överensstämmande.... Jag hade verkligen förberett mig med ny dator etc för att få detta att fungera så som det var tänkt, men...datorstrul och seg/instabil internet-uppkoppling gjorde att det inte fungerade som det borde ha gjort.

Hursomhelst nu finns del 1 av mitt första försök till reserapport.

Stockholm - New York i British Airways First Class t.o.r - del 1 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor

Välkommen tillbaka :)!
 
Oj, vilken tråd det blev och vad kul att läsa alla kommentarer och spekulationer...några är nog med verkligheten överensstämmande.... Jag hade verkligen förberett mig med ny dator etc för att få detta att fungera så som det var tänkt, men...datorstrul och seg/instabil internet-uppkoppling gjorde att det inte fungerade som det borde ha gjort.

Hursomhelst nu finns del 1 av mitt första försök till reserapport.

Stockholm - New York i British Airways First Class t.o.r - del 1 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
:) Äntligen!
 
Toppen