First class i Europa från Arlanda finns det?

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av rickard_89, 6 Mars 2014.

1. rickard_89

rickard_89 Medlem

Hej!

Kan man resa från Arlanda till något resmål i europa i första klass?

Har försökt att leta runt här och var men får det inte att gå ihop och skulle gärna behöva någon bra länk där jag kan se i vilka klasser jag kan åka inom vissa områden. Anledningen att jag undrar är att det står att man kan upgradera sig till det europa-europa men jag hittar inga rutter :)

/R

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte inom Europa. Det närmaste du kommer är Emirates till Dubai.

3. rickard_89

rickard_89 Medlem

Tackar för snabbt svar!

4. cbroxe

cbroxe Medlem

Inte från ARN i och för sig, men jag tror du kan boka Manchester (MAN)-Munchen (MUC) med Singaport Airlines. Jag vet att man kan boka i business och eventuellt också i First.
    Går också att boka first med Emirates från Malta till Cypern.

1 person likes this.
  5. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns väl ungefär 20 destinationer i Europa som de flyger First till dock, så man kan ju flyga dit och byta...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!