Senaste nytt

[First class] Hong Kong-Bangkok eller Bangkok-Hong Kong T/R, Emirates 6.750-6.900 SEK

Mr.Smith

Medlem
Har åkt den här med Emirates i F och tyckte inte det var en vidare kul upplevelse. Flygtiden är alldeles för kort, var även en mer risig A380 än jag fått åka med på längre sträckor. Man hinner i princip bara sätta sig så ska man landa ;) nä åk en längre sträcka så du kan njuta i F.
 

Johan76

Medlem
Har åkt den här med Emirates i F och tyckte inte det var en vidare kul upplevelse. Flygtiden är alldeles för kort, var även en mer risig A380 än jag fått åka med på längre sträckor. Man hinner i princip bara sätta sig så ska man landa ;) nä åk en längre sträcka så du kan njuta i F.

Har också åkt rutten (dock inte i F) och vad jag minns så gick den mellan Dubai till Hong Kong med mellanlandning i Bangkok. Dvs detta är egentligen en längre sträcka. Var en fräsch A380 för mig så jag var väldigt glad och positiv till upplevelsen och hade en väldigt trevlig besättning.

Dock så är stay-over tiden samt tiderna i Dubai inte helt positiva sätt från Stockholm men det är en annan fråga och OT.
 
Toppen