Senaste nytt

[First class] Aten-Kina T/R, Lufthansa, SWISS, från 2.510 EUR inkl. skatter

CJR

Medlem
Iom att denna deal betalas med pengar så ska väl bil till och från ATH ingå? Då vill man ju inte bo för nära flygplatsen vid övernattning. Inte om det är samma standard på vagn som till/från ARN (S-klass och liknande).
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Senator

Moderator
Iom att denna deal betalas med pengar så ska väl bil till och från ATH ingå? Då vill man ju inte bo för nära flygplatsen vid övernattning. Inte om det är samma standard på vagn som till/från ARN (S-klass och liknande).

Det verkar inte finnas i Grekland. Vi har tur i Skandinavien då jag har enbart hittat detta i Thailand, UK samt UAE utöver våra marknader. Nu gjorde jag ett enklare sök men det är inte nödvändigtvis så att det finns i alla länder.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Kevinator

Medlem
Iom att denna deal betalas med pengar så ska väl bil till och från ATH ingå? Då vill man ju inte bo för nära flygplatsen vid övernattning. Inte om det är samma standard på vagn som till/från ARN (S-klass och liknande).
Tjena är du sugen? Jag funderar på detta också. Samåka?
 
  • Gilla
Reactions: CJR

011430121

Medlem
Verkar "bara" var en plats från FRA till HKG på det datum som är tillgängliga med LH, däremot så finns det vissa avgångar från MUC till HKG med två platser, har sökt i oktober och november.
 

jumbooze

Medlem
Vet inte om någon samlar Miles and More poäng men jag fick ett mail om att det fanns en 50% mer M&M poäng kanske kan vara något för de som vill ha M&M
 
Toppen