Senaste nytt

Finns intresse för Q&A med Purser?

Fedup

Medlem
Antyder ju iofs att han jobbar på LH.. ;) Jag ska testa när jag gör Agehall's galna sommaräventyr 2014 - det börjar bli hög tid för ett nytt besök i FCT och LH F.

No comment, haha! Jag tycker att LX i F är otroligt överskattat och finner det inte att vara ett bättre alternativ än LHs F :) - snarare tvärtom. Så klart är LX i F också härligt, men knappast en "otrolig" produkt.
 

johhenrik

Medlem
Själv så får jag inte göra något sånt längre... har stränga order om att tillbringa all ledig tid med familjen - och de ser en sommar i Sverige framför sig.

Samma här... Tänkte nog köra en LH F till Dubai dock o spendera lite TK miles. Men gör det nog i samband med jobb helt enkelt. Man får ju inte guldstjärna om man säger att man ska dra iväg på en liten resa på ledig tid... :)
 

agehall

Medlem
Samma här... Tänkte nog köra en LH F till Dubai dock o spendera lite TK miles. Men gör det nog i samband med jobb helt enkelt. Man får ju inte guldstjärna om man säger att man ska dra iväg på en liten resa på ledig tid... :)

FruAgehall kommenterade häromdagen "Du reser ju så lite nuförtiden - är det inte dags att du åker någonstans snart..?". Vet inte riktigt hur man ska tolka det, men jag antar att hon vill ha fler ammenity kits från F-kabiner...
 
Toppen