Senaste nytt

Finns det transit hotell på utrikes airside på Toronto Pearson flygplats (YYZ)?

Dr. Miles

Expert
Jag tror att denna fråga passar bäst i Flygplatser forum än Hotelldiskussioner forum då det handlar om transit hotell.

Jag försöker att hjälpa min vän i USA och boka bonusresor till Asien. Jag kunde hitta ett bra alternativ på den dagen som han skulle kunna flyga.
Problemet är lång layover på Toronto Pearson flygplats (YYZ) och han kan inte komma in i Kanada utan visum, därför hotellen utanför flygplatsen eller på landside är inget alternativ.

Därav min fråga, finns det transit hotell på utrikes airside på Toronto Pearson flygplats (YYZ)?
Jag har kollat Toronto Airport | Guide and Reviews men jag är inte helt säker på att dessa hotell ligger på utrikes airside.

Airport Hotels

If sleeping in the Toronto Airport does not appeal to you, there is a hotel at the airport....
  • Sheraton Gateway - connected to the Terminal 3. The hotel has a 24 hour fitness center with gym, pool, whirlpool, sauna and change room. Purchase a day pass at the front desk for $ 25.

    ALT

  • Hotel Toronto Pearson - a new reasonably priced hotel adjacent to Terminals 1 and 3, at the end of the LINK Train line, near the Viscount long-term parking lot.
 
Toppen