Finns det transit hotell på utrikes airside på Toronto Pearson flygplats (YYZ)?

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Dr. Miles, 12 April 2014.

1. Jag tror att denna fråga passar bäst i Flygplatser forum än Hotelldiskussioner forum då det handlar om transit hotell.

Jag försöker att hjälpa min vän i USA och boka bonusresor till Asien. Jag kunde hitta ett bra alternativ på den dagen som han skulle kunna flyga.
    Problemet är lång layover på Toronto Pearson flygplats (YYZ) och han kan inte komma in i Kanada utan visum, därför hotellen utanför flygplatsen eller på landside är inget alternativ.

Därav min fråga, finns det transit hotell på utrikes airside på Toronto Pearson flygplats (YYZ)?
    Jag har kollat Toronto Airport | Guide and Reviews men jag är inte helt säker på att dessa hotell ligger på utrikes airside.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!