Finns det någon inrikeslounge i Bangkok?

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Mr.T, 25 November 2014.

1. Mr.T

Mr.T Medlem

Hejsan,

I jul kommer jag att åka ARN - BKK med Swiss i Business och sedan Bangkok - Koh Samui i Ekonomi. Jag har cirka 5 timmar i Bangkok och min fråga är om det finns någon lounge som det går att köpa sig in i inrikes terminalen.

Om inte skulle det gå att stanna i internationella terminalen och köpa in sig i en av dom loungerna där? Hur skulle ni göra??

2. Jacob

Jacob Medlem

Thai Airways har en inrikeslounge som du kommer in i om du har guldkort (och förstås reser med Thai). Även Bangkok Airways har en inrikeslounge.

Någon tredjepartslounge typ Louis Tavern känner jag inte till att det finns i inrikespiren. Tror inte heller du kommer in i någon av utrikesloungerna eftersom avgående och ankommande passagerare separeras med säkerhetskontroll emellan.

3. Mr.T

Mr.T Medlem

Hejsan, det går snabbt här :). Går det att köpa sin in i loungen? Om det gör det vet du ungefär vad det ligger på? Har sökt men har hittat väldigt lite information.

4. Jacob

Jacob Medlem

Vilken av dom?

5. Mr.T

Mr.T Medlem

Bangkok Airways inrikes lounge.

6. KNA

KNA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. gunry

gunry Medlem

8. edlundo

edlundo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flyger du med Bangkok Airways ingår lounge även för passagerare i ekonomi. Dock inget större utbud. I övrigt finns inga alternativ, om du inte lyckas hitta någon på forumet som kan gästa.

9. Mr.T

Mr.T Medlem

Lite off topic men har Swiss och Bangkok Airways något interline agreement?

10. NotRyan

NotRyan Medlem

Ja

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!