Finns det en Star Alliance Lounge jag har access till som Star Gold i Edinburgh?

Diskussion i 'Lounger' startad av JimmyH, 22 Januari 2016.

1. JimmyH

JimmyH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är det som gäller om jag reser som EBG med en SAS GO biljett igentligen ?

Enligt informationen här Edinburgh Airport Lounge är jag välkommen som A* gold medlem om jag har businessclass eller full fare economy biljett.

"The bmi diamond club lounge at Edinburgh airport is for use by diamond club gold and silver card members, Star Alliance gold card members and bmi or bmibaby passengers travelling on a business ticket or full fare economy ticket."

2. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    JimmyH gillar detta.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag funderade ett tag på om de återuppstått - @Dr. Miles hade nog blivit lycklig då iaf...

Knucket, olo och Dr. Miles gillar detta.
  4. DanielKif

DanielKif Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kapar tråden och frågar om man kommer in i Servisair loungen om man INTE är Star Gold men åker på en SAS Plus biljett?

5. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du borde få en lounge invitation från check-in agenten

DanielKif gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!