"Finnairs lounge fjärde bäst i världen"

Diskussion i 'Lounger' startad av HenrikAI, 13 September 2012.

1. HenrikAI

HenrikAI Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helsingfors-loungen känns onekligen udda i sammanhanget. Texten om den loungen känns nästan som rapporteringen av nya Iphone; loungen har en buffé (!) och duschar (!).

3. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kunde inte låta bli att dra på smilbanden med tanke på diskussionen om DI i tråden om Lufthansa som gjorde en räd mot SAS, då jag högst upp till höger på sidan såg rubriken "Orutinerade amatörer med nollkoll" för en krönika av John Bark:D Sedan tror jag att vi diskuterat den här undersökningen i en annan tråd.

4. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har svårt att tro på att Finnairs HEL-lounge slår t.ex. FCT. Nu har jag förvisso inte hesökt någon av loungerna mer än SIN SQ SilverKris och Finnairs på HEL (före renovering) men den känns ändå malplacerad som nr 4.

Vill minnas att förstaklasslounger diskuterades i en annan tråd. Då var det iaf ingen som ansökte om att få klämma in AYs C lounge i listan. ;)

5. Ja, vi diskuterade den i den här tråden: http://www.businessclass.se/lounger/6129-baesta-foersta-klass-lounge-4.html#post72616

Det finns också en annan tråd om Helsingfors loungen utesedd som bästa loungen av Priority Pass.
    http://www.businessclass.se/finnair...helsingfors-utsedd-till-vaerldens-baesta.html

6. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl tur att man passerar denna världsklasslounge (i mars) så att man dår prova på lyxen. :)

7. Du har alltid chans att prova på Skytr**x 5-stars airline - Hainan Airlines medan du är i Kina. :rolleyes:

8. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, tack men lägger nog pengarna på något annat känns det som. :)

1 person likes this.
  9. Jacob

Jacob Medlem

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med tanke på hur pass bra källan är så kan vi nog inte förvänta oss att detta ska framgå tydligt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!