Senaste nytt

Finnairs första flygning med Airbus A350 går 5 oktober - kommer också till Stockholm och Göteborg

Homer

Medlem
AGP - HEL går även att boka som business saver just nu för 395 €.

Som enkel antar jag?

Det här låter som en bättre deal
OSL-HEL-AGP NOK 6000 t/r full flex Business
 

Dr. Miles

Expert
Som @Alf skriver, cost performance-mässigt är Qatar Airways Business class deal till Singapore svårt att slå.
Både service och längd av flygning är bättre än Finniar.
 
AGP - HEL går även att boka som business saver just nu för 395 €.

Som enkel antar jag?

Det här låter som en bättre deal
OSL-HEL-AGP NOK 6000 t/r full flex Business

Korrekt. De priser som står i mitt inlägg är enkelresor. Trevligt att du hittade en relativt sett billigare resa. Om man vill flyga A350 båda vägar får man lägga 7000 NOK t/r verkar det som.

Ska vi köra en helg i Malaga 10-12 Oktober?

Låter som en intressant idé! Jag är på utbytesstudier i Milano just nu och låser helst inte upp pengar innan jag flyttar tillbaka till Sverige, men om det går att få ihop något är jag öppen för att boka i mitten/slutet av juni. :)
 
Last edited:

Homer

Medlem
Korrekt. De priser som står i mitt inlägg är enkelresor. Trevligt att du hittade en relativt sett billigare resa. Om man vill flyga A350 båda vägar får man lägga 7000 NOK t/r verkar det som.

Det var just det jag tittade på, priset har gått upp.
Returen är ju fö en riktig fakirflight!

Hursomhelst uteslutet för min del om inte AY kommer med ett specialerbjudande av något slag.
 
Jag har också bokat T&R till Helsinki den 7 okt bara för att få testa A350. Bättre priser idag än när den här artikeln skrevs. 1300 kr t&r i economy och en 50-lapp extra för att boka ett comfort-säte. Inte värt BC för en så kort sträcka
 

Brandten

Medlem
Kollade på lite olika sidor nyss och hittar inte AY650 över huvud taget den 7/10. Ingen av de flighter jag kollade flögs med A350. Vart har ni hittat biljetten?
 
AY645 går från HEL 17.30 och AY650 går tillbaka sent på kvällen från ARN vid 20:45 och jag hittade den inte heller först. Bokade AY634 dit och sen AY645 hem och använder alltid Google Flights. BC kan vara slutsålt dock
 

Timotey

Medlem
Nu har jag bokat resa med AY645 den 7/10. Hur många blir vi? Flyger AY644 till HEL kan gästa en i loungen när detta blir aktuellt
 
Toppen