Senaste nytt

Finnair till Miami

claire22

Medlem
Vill resa över nyår till varmare breddgrader o funderar på att boka med Finnair, vill dock göra allt för att slippa OH-LQA & OH-LQG den sista "gamlingen" OH-LQF verkar inte vara i tjänst längre. Någon som har koll vilka plan som flyger dit i dec/jan?
Tack.
 

doc

Medlem
Vill resa över nyår till varmare breddgrader o funderar på att boka med Finnair, vill dock göra allt för att slippa OH-LQA & OH-LQG den sista "gamlingen" OH-LQF verkar inte vara i tjänst längre. Någon som har koll vilka plan som flyger dit i dec/jan?
Tack.
Vilket datum tittar du på? Den 19 december verkar det i alla fall vara nyare businessclass-kabin enligt expertflyer.com.

ImageUploadedByTapatalk1448184179.133273.jpg
 

ssh9721

Medlem
Lånar tråden lite då jag undrar samma sak men andra datum.

Flyger ut den 10/12 i vad som ser ut som "ny" kabin, hem 8/1 i gammal, ser det ut att stämma?
 

JonW

Medlem
Senaste tiden har lördagar i regel gått med nya kabinen, och tisd+torsd med Ex Virgin-planet (OH-LQA) som har samma C-kabin som nyare 340:s hade innan bytet i fjol. Och som alltså inte ska förväxlas med "The French Queens".
 

claire22

Medlem
Alltså, är OH-LQA uppgraderad el är det samma hemska inredning som jag just såg på ett forum fr 2007?isåfall måste jag snabbt hitta annat datum.
Tack för svar.
 

JonW

Medlem
Den är uppgraderad till AY:s näst senaste 340 kabin, alltså angled lie flat. Men när det gjordes vågar jag inte säga.
Flög med den MIA-HEL natt till fredag, och det är inte helt outhärdligt....
 
Toppen