Finnair Premium Lounge, Helsingfors Vanda

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 16 April 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

Finnair Premium Lounge, Helsinki Vantaa

Finnairs nya Premium Lounge är riktigt läcker med en tilltalande och harmonisk design, bra mat och dryck av god kvalitet (inkl gratis champagne) och bra faciliteter. Spadelen som sådan är kanske inte spektakulär men bara det faktum att man under en längre transfer kan ta ett bastubad är en enorm bonus, något som också hjälper…

Se hela inlägget

2. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Besökte loungen en tidig morgon i veckan. En mycket trevlig lounge som mellan 9 och 12 var MYCKET lugn :). Några dagar innan, mellan klockan 15-16, var den ett zoo minst sagt.

Matutbudet ok på morgonen. Dock så verkar de inte servera champagne förrän efter lunch utan det är prosecco som gäller fram till lunch - då asiatflygens resenärer strömmar till.

Last edited: 17 April 2015
    Martin Björnström gillar detta.
  3. JonW

JonW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycks vara väldigt mycket hit or miss det där med bubblet på morrnarna. Vissa dagar finns det äkta vara.
    Avs maten måste jag säga att jag saknar varm mat i loungen (och dit räknat jag inte den stående rosemarinpotatisen och nån taskig soppa.).
    Faktum är att den vanliga non-Schengenloungen har bättre utbud där, finns iaf typ kyckling eller köttbullar.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!