Finnair dubblar utbudet i underhållningssystemet på långflygningar

Diskussion i 'Finnair & Finnair Plus' startad av Jacob, 23 Oktober 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

I samband med att Finnair firar 90-årsjubileum den 1 november görs en omfattande uppgradering av underhållningssystemet på långflygningar. Utbudet kommer nästan dubblas till totalt 72 filmer och 150 TV-serier som finns tillgängliga i både ekonomiklass och business class. Underhållningssystemet är "on-demand" vilket innebär att att det kan styras helt individuellt. Samtidigt introduceras möjligheten att kunna hyra…

Se hela inlägget

2. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äntligen! Utbudet har varit ganska skralt på sistonde.

3. airbus380.se

airbus380.se Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På tiden! En av de få gånger jag sänt in något till Customer Service var efter min resa i somras med A330 till BKK p g a deras underhållningssystem. Jag åkte i C.
    Den klippte t ex av textremsan och visade endast översta raden - ja jag behöver textremsa för japanska och koreanska filmer ;-))
    Att systemet som sådant var torftigt gjorde inte saken bättre. Svaret från Finnair var lite av standardsvar "vi håller på att förbättra systemet etc..)
    Men det fanns en korn av sanning i det då!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!