Finnair Diners

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Willy Storm, 2 Januari 2016.

1. Willy Storm

Willy Storm Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick ett mindre roligt brev från Diners att mitt kort upphör gälla i februari... Går inte ansöka om nytt på sidan heller! Någon som vet anledningen till detta? Lite besviken e man ju... :-( :(

2. DrKlas

DrKlas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den rimliga anledningen borde vara för dåligt kundunderlag. Varken Finnair Plus eller Diners Club är särskilt populära. Kombinationen måste vara extremt udda. Någon som har en idé om ungefär hur många kort som är utfärdade? Jag känner ingen som har ett.

3. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    I Sverige kanske, i Finland är de rätt vanliga :)

4. DrKlas

DrKlas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stänger de ner korten i Finland också?

5. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    Nej, inte vad jag vet

6. Står inget om att de skulle lägga ner Finnair Plus Diners (eller SAS Diners för den delen) på Finnairs sidor eller Diners sidor!!
    Kanske d beror på att du är "Svedu" som har finskt kort eller bevare oss väl att du har för låg lön för att vara berättigad till kortet!!?? :eek:o_O

7. Willy Storm

Willy Storm Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaa... för låg lön är det antagligen:confused:.. Verkar ju vara så att dom lägger ner det i Sverige bara. Fick ett nytt utan Finnair plus idag, det får väl funka.

8. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast det finns väl inget skäl att inte ha ett SAS-Diners i så fall och få in poängen där? Även om man främst samlar till Finnair.

Ett rent Diners har jag aldrig förstått syftet med.

9. Moco

Moco Medlem

Det finns ju Finnair Plus MasterCard också. Enklast är väl att ringa till SEB/Diners och fråga hur det står till. Men korten marknadsförs fortfarande iallafall.

10. Ansök om ett SAS Diners istället, vanligt Diners känns ju bara "dumt", du flyger ju en del med SAS iaf...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!