Senaste nytt

Finn felen i SAS Kampanjpriser

Tyvärr bemöts man även här från några individer som jag blev bemött på SAS kundservice dvs dumförklarad... Det här kanske blir mitt sista inlägg innan jag checkar ut...
Ta det lugnt är mitt råd. Ett litet rörigt första inlägg och folk högg ner på det, sånt händer ibland. Här finns medlemmar och gurus, ibland i samma nick ;), som kan vara lite vrånga vid en första anblick. Däremot så besitter de mycket kunskap och är relativt harmlösa när man lärt sig förstå vad de skriver.
 
Last edited by a moderator:

themroc

Medlem
Om man i sitt första inlägg postar saker som inte är uppenbara och dessutom kompletterar det hela med en omröstning med minst sagt kvällstidningslika alternativ, så får man nog tyvärr räkna med att bli mött av en vägg av skepsism. Det är exakt så troll brukar gå till väga för att skapa en storm i ett vattenglas.

Nja, om det inte är uppenbart kan man ju alltid be om ett förtydligande. Såg ingenting som antydde att trådskaparen var ute efter att trolla.
 

agehall

Medlem
Stämmer, såg inte till någon omröstning (annat än att den nämnts i diskussionen).
Det var en ganska stor orsak till att TS första inlägg såg ut som trolleri snarare än något annat imho. Men även när man läser första inlägget (utan att titta på övrig kontext) är det inte uppenbart vad som avses vara fel.
 
Toppen