Senaste nytt

(FINALLY FREE) EuroBonus GOLD!

Grattis. Det är som sagt nu du får börja flyga på riktigt för att ta vara på förmånerna. :)

Jaja.
Undrar bara, är det 18 års gräns som gäller för att bli serverad skumpa? För i USA får man ju knappast komma in i loungerna med självservering om man är inte 21. Hos DL brukar vara bemannad bar.

Det där beror på i min erfarenhet. Har faktiskt inte haft några problem att komma in i UA lounge som är självbemannde, även om policyn är 21... :)
 

David

Medlem
Jaja.
Undrar bara, är det 18 års gräns som gäller för att bli serverad skumpa? För i USA får man ju knappast komma in i loungerna med självservering om man är inte 21. Hos DL brukar vara bemannad bar.

Mycket bra fråga, jag har ingen aning. :(
I asien har jag vårt att tro att det skall vara några problem, här ser 30-åringar ut som 12 och loungerna är fulla. ;)
 

Concorde

Founding Member
Ni ligger alla fortfarande i lä...

DSC_0034.jpg

Internationell F innan han var fyra månader ;)
 

lonewolf

Medlem
Förmiddagen ARN-MMX-ARN gick strålande. Strax boarding till den flight som kommer göra mig till guld äntligen. Sedan blir kvällsflygningen hem premiär som guldmedlem!:)
 
Riktigt sjuk bedrift för att vara så ung, har du flugit "bara för att flyga" eller har du något jobb som gjort det möjligt?
Hursom; grattis! (önskade att det var legitimt för mig att säga "välkommen till klubben")

/G
 

lonewolf

Medlem
Riktigt sjuk bedrift för att vara så ung, har du flugit "bara för att flyga" eller har du något jobb som gjort det möjligt?
Hursom; grattis! (önskade att det var legitimt för mig att säga "välkommen till klubben")

/G

Tack! Jag har flugit bara för att flyga. Stockholm-Kiruna-Stockholm-Ronneby-Stockholm-Skellefteå-Stockholm på en dag är ett exempel ;)
 

Gnopps

Medlem
Grattis! Det är en speciell känsla med det första statuskortet. För mig var den känslan inte guldkortet utan när jag fick silver av Eurobonus. Hade jobbat som nattreceptionist i ett år och betalat alla flygningar från Skåne till flickvännen i Finland ur egen ficka så när man fick ett kort så att nå upp till statusen kändes som en belöning för de vakna nätterna.
 
Last edited:

lonewolf

Medlem
Grattis! Det är en speciell känsla med det första statuskortet. För mig var den känslan inte guldkortet utan när jag fick silver av Eurobonus. Hade jobbat som nattreceptionist i ett år och betalat alla flygningar från Skåne till flickvännen i Finland ur egen ficka så när man fick ett kort så att nå upp till statusen kändes som en belöning för de vakna nätterna.

Tack Gnopps! Jag loggade precis in och såg att det står EBG på min profil, så jag förstår din känsla!:)
 
Toppen