Senaste nytt

Filmer på SAS In Flight Entertainment

Anfield

Medlem
Fasiken rena skämtet.. flugit SAS Long Haul i augusti, september, oktober och november.. 90% av filmerna är samma sen september-flygningen!. Uselt utbud faktiskt!
Ännu värre är det med tv-serier, hur kan man vara så dålig att man har 1 (!) avsnitt per komediserie. Hur svårt är det att trycka in säsonger av Big Bang, Friends etc etc.
Har fyra stycken Long haul under nov/dec till USA.. lär få ladda plattan för det finns inte mycket kvar att se på SAS IFE iaf.

Jämfört med Lufthansa LH borde SAS skämmas. Var ju till och med bättre med SAS gamla underhållningssystemet där det i princip böts hela filmutbudet varje månad (dock var ju utbudet mkt klenare, men det var ju iaf nya filmer varje månad).


Du har helt rätt ! Hela familjen Anfield slogs sv samma sak ! Och fru Anfield fattade inte varför man bara har ett avsnitt på solsidan på en 10 timmar flight ! I våras hade dom i alla fall hela serien jordskott och någon mer ! Och det är väl mer meningsfullt att ha en hel säsong av en serie ?

Katastrof tycker jag !
 
December nu då, ser inga större skillnader mot tidigare.
 

Attachments

  • IMG_3491.JPG
    IMG_3491.JPG
    58,2 KB · Visningar: 386
  • IMG_3492.JPG
    IMG_3492.JPG
    55,2 KB · Visningar: 353
  • IMG_3493.JPG
    IMG_3493.JPG
    58,9 KB · Visningar: 370
  • IMG_3494.JPG
    IMG_3494.JPG
    53 KB · Visningar: 345
  • IMG_3495.JPG
    IMG_3495.JPG
    56,9 KB · Visningar: 342
  • IMG_3496.JPG
    IMG_3496.JPG
    55,4 KB · Visningar: 341
  • IMG_3497.JPG
    IMG_3497.JPG
    57,4 KB · Visningar: 326

Kimmen00

Medlem
Blir så fruktansvärt besviken på SAS.. 95% av filmerna samma.. samma sedan september!
Jaja, Time Raiders och Suicide Squad är ngt jag inte sett iaf..
 

AnnaUM

Medlem
Så himla trist att SAS knappt byter ut filmerna, mina fyra senaste longhaul har det inte funnits något jag vill se på.
 

Ebg

Medlem
Har gjort precis samma reflektion - för att inte snacka om musikutbudet - rena skämtet....
Dem verkar ha tagit bort Prince albumet nu också (senast jag flög SAS C långt var ca 30 dagar sedan). Det var det enda på hela underhållnings systemet som jag tyckte var värt min tid!!!
 
Toppen