Senaste nytt

Filmer på SAS In Flight Entertainment

Utbudet fanns väl som en nedladdningsbar meny förut? Anyways någon som har lust att dela med sig av augustis utbud (om det ändrats dvs)?
 

Avgeek

Medlem
Jag kontaktade SAS om detta förut och de informerade mig om att de inte längre har nedladdningsbara listor över IFE och hänvisade till att "de ska ha uppdaterade filmer" och att man kan utforska utbudet på flighten (no shit).
 

ZZZebra

Medlem
Är det annorlunda utbud på asienlinjerna? Skulle då uppskatta om någon kan fota dem för aug.
Det tillkommer några japanska/kinesiska filmer på Asien-linjerna, mest action-rullar inbillar jag mig. I övrigt var utbudet exakt detsamma på mina två Asien-flighter tidigare under juli.
 

fcx

Medlem
Utbudet fanns väl som en nedladdningsbar meny förut? Anyways någon som har lust att dela med sig av augustis utbud (om det ändrats dvs)?

De hade det för den gamla IFE:n, men med den nya som har mer innehåll så har de slutat med det.

SAS IFE är nog den mest användarvänliga och responsiva jag sett, men, som vi säger i branschen, content is king...
 

toer00

Medlem
Kommer här, ursäkta dröjsmålet..men lite jetlagad efter hemkomst igår ;)

SK_Film - 1.jpg


SK_Film - 2.jpg


SK_Film - 3.jpg


SK_Film - 4.jpg


SK_Film - 5.jpg


SK_Film - 6.jpg


SK_Film - 7.jpg


SK_Film - 8.jpg


SK_Film - 9.jpg
 

PetrelliDK

Medlem
Jeg synes SAS udbud af film på deres nye IFE er svært at slå(for et fly selskab).

Har absolut intet at beklage mig over på den front.

Tak for billederne toer00 :)
 
Toppen