Filmer November

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Falcon71, 1 November 2015.

1. Falcon71

Falcon71 Medlem

Hallåå

förut kunde man lätt hitta vilka filmer som visas på långflygen - nån som kan hitta nu ? söker för november t/r Hong Kong

2. Brandten

Brandten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej

Det går inte att se längre så ditt bästa hopp är att någon här flyger innan dig, tar en bild på tablån ombord och postar här på forumet. :)

3. AtleFlyg

AtleFlyg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När i November behöver du infon?

Lite OT men ..
    Jag använder ytterst sällan flygets underhållningssystem.. jag räknar med att det alltid finns en risk att det kan vara trasigt just vid mitt säte, så jag tar alltid med eget på iPad eller på laptop för säkerhetsskull.

Det är i princip när jag äter som jag vill använda skärmen för att ha plats frigjort på bordet då.

fcx och agehall gillar detta.
  4. Falcon71

Falcon71 Medlem

Åker på torsdag - plus just nu och med den nya fina stora skärmen så ser man ju väldigt bra , skönt att slippa bära med datorn

Gus gillar detta.
  5. Skillsen

Skillsen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åker imorgon från HKG, ska försöka ladda upp bilder...

olo, Emme och JWD gillar detta.
  6. Skillsen

Skillsen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppas bilderna funkar ImageUploadedByTapatalk1446526361.452074.jpg ImageUploadedByTapatalk1446526422.141989.jpg ImageUploadedByTapatalk1446526460.825981.jpg ImageUploadedByTapatalk1446526506.129293.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1446526582.819494.jpg ImageUploadedByTapatalk1446526632.754845.jpg

Mvh

Gus, olo, Elberto och 12 andra gillar detta.
  7. Falcon71

Falcon71 Medlem

Tack snälla !!

8. JWD

JWD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stort tack @Skillsen !

Är det någon som vet om SAS rullar samma filmer på alla sina long haul kärror? Det känns ju spontant att det borde vara så, men man vet ju aldrig. Jag ska till Shanghai den 10:e - 15:e.

9. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, det är ett urval på de med nya kabinen och ett annat (mindre) i gamla kabinen.

10. JWD

JWD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för den upplysningen @fcx Det är med största sannolikhet gamla kabinen som gäller för både dit och hemresa i mitt fall. Så det blir till att ladda plattan med lite extra underhållning helt enkelt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!