Senaste nytt

Fem trender inför 2018

BusinessClass

Redaktör
Virtuoso heter en internationell kedja av resebyråer som inriktar sig på att sälja resor till dom som vill ha något extra. Man har precis publicerat sin lista med spaningar inför nästa år, med de senaste trenderna och hetaste destinationerna. Det man säger är att globala resenärer nästa år ännu mer kommer leta efter ställen som…
 

igelkotten

Medlem
"Man får respekt hemma i sitt (rika) kvarter när man säger att semestern kommer tillbringas på en camp i Botswana, och inte på ett Sunwing Resort på Cypern."

Hahaha... jag hoppas jag inte är målgruppen artikeln är riktad till jösses... :eek:
 

trekker

Medlem
"Man får respekt hemma i sitt (rika) kvarter när man säger att semestern kommer tillbringas på en camp i Botswana, och inte på ett Sunwing Resort på Cypern."

Hahaha... jag hoppas jag inte är målgruppen artikeln är riktad till jösses... :eek:
Det är katastrofalt dålig nivå på artiklarna, att de sedan översatts med Google translate eller liknande gör inte saken bättre.
 
Min gissning är att det kan mycket väl vara välskrivna artiklar på originalspråket, men att man använder någon löjligt billig onlineöversättningstjänst som gör att det hela faller platt. Gör om och gör rätt.
Det finns förmodligen människor här på forumet som gärna översätter pro bono för att slippa läsa den urusla kvaliten som det är på översättningarna nu.
 
  • Gilla
Reactions: Pho
Toppen