Felmeddelande (5685 - 2201)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Tjaeng, 24 Februari 2013.

  1. Tjaeng

    Tjaeng Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    jag försöker utnyttja poängrabatten till CPH och boka ARN-OSL-CPH, ARN-HEL-CPH och liknande, men får felmeddelande i stil med "kunde inte prissätta din/dina bokningsklasser". Jag vet att det har gått att göra förut, och om dylika itineraries dyker upp som alternativ borde de väl ändå vara bokningsbara? Och om det nu är en IT-svaghet hos SAS som gör det här, kan man då ringa in och boka en awardresa av det här slaget? Blir skatter/avgifter högre i korrelation till antalet segment?
     
  2. Tommy Palomäki

    Tommy Palomäki Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har fått samma fel också och det har löst sig att ringt till EBG kundservice. Det är något som strular på biljettregler på webben... Tyvärr kan sånt hände. :)

    Jag har rapporterat detta fel till Intern Support i fredags så hoppas det löser sig snart.
     
    Last edited: 24 Februari 2013

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×