Fel Med BA.com?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Mr.T, 23 Augusti 2013.

  1. Mr.T

    Mr.T Medlem

    Hej,

    Ska försöka boka en resa med British Airways, men när jag söker kommer jag hela tiden tillbaka till deras startsida. Är jag den enda som upplever detta eller är det något fel med deras hemsida?
     
  2. johhenrik

    johhenrik Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag köpte en resa för en timme sen och den funkade. Provade att söka efter flyg nu också och det fungerade för mig.
     
  3. Storsteffe

    Storsteffe Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Prova en annan webläsare.
     
  4. nlu

    nlu Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Just nu får jag ett generellt felmeddelande:

    Error
    Unfortunately our systems are not responding, so we are unable to process your request at the moment.
    We apologise for this inconvenience and suggest you try again later.
     
  5. Concorde

    Concorde Founding Member

    Ort:
    The World
    Land:
    Sverige Sverige
    Funkar bra med Firefox.
     
  6. Johan Pfeifer

    Johan Pfeifer Medlem

    Ort:
    Oxford
    Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Samma händer för mig med Chrome på Mac. Funkar fint i Opera och Safari. Så har det varit länge.
     
  7. Concorde

    Concorde Founding Member

    Ort:
    The World
    Land:
    Sverige Sverige
    SAS Syndrome? ;)
     
  8. Samma för mig i Chrome dessvärre. Har varit så ganska länge.
     
  9. Mr.T

    Mr.T Medlem

    Använder Chrome och får ingenting, bytte till Firefox och nu funkar det
     
  10. Homer

    Homer Medlem

    Book with money and upgrade with Avios har inte fungerat på flera dagar
    Tyvärr svarar inte våra system, så vi kan för närvarande inte bearbeta din förfrågan.
    Vi ber om ursäkt för besväret och föreslår att du försöker igen senare.

    Om jag väljer LHR som utgångspunkt iställetför ARN så fungerar det dock.

    Tidigare har jag bara fått det meddelandet när det inte funnits platser att uppgradera till
    men nu får jag det hela tiden.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×