Senaste nytt

Feedback - BusinessClass Julavslutning 2012

Rustscheff

Medlem
Saknar verkligen att inte ha kunnat närvara. Var på akuten (som vanligt) fre, lör,sön. Liksom nästa helg, och nästa...
Får se fram emot mina C-klassflighter CPH-MXP, CPH-ZRH, KUL-BKI och GOT-FRA samt mina F-flighter FRA-JFK, FRA-ORD och FRA-BKK-KUL under året...samt alla fantastiska arrangemang Ni lockar med. NÅGON gång lovar jag att kunna lösgöra mig från mina stackars patienter. En gott slut på 2012 och ett auspiciöst 2013 önskas redan nu av mig till alla duktiga redaktionsledamöter och fellow flight warriors.
 
Ifyllt och klart här också. Delar för övrigt åsikterna om att julbordet inte direkt kan klassas som "det fantastiska julbordet". Måste säga att jag, likt David, hade högre förväntningar på hotellet. Alla rum på alla hotell där man tvingas höra tydligt ljud från lobbyn/baren (atriumet i detta fall) är inga höjdare faktiskt.
 

rvarttinen

Medlem
Enkät ifylld och klar! Kul att träffa er allihop! Särskilt gänget runt B757 (en flygplanstyp jag är inte säker på att jag någonsin flugit med ...!?..).

Julbordet .. nja, jag håller med övriga här, det var lite tunnt. Behållningen, dock, var att träffa en del bekanta och några nya ansikten från BC.se.
 

MarcusC

Medlem
Allt var ju mycket trevligt. Men kan ju bara instämma gällande maten"julbord", kändes knappt som julbord. Snarare enkel jultallrik--skulle nästan våga påstå Ikeas julbord är bättre?!(utan att ha testat ikeas!!)..
 

Bryant

Medlem
Ifyllt och klart! Instämmer med tidigare talare, en mycket trevlig kväll men det svaga kortet var julbordet. För övrigt så tycker jag att Dreamliner-bordet var det trevligaste ;)
 
Toppen