Senaste nytt

Feedback - BusinessClass Julavslutning 2012

sembl

Medlem
Vet inte vem som köpte flaskorna av Senator eller "Roger från Stockholm" men det fanns några på B777-bordet också.

Jag köpte en till mig och Vega och den drack vi upp själva i stort sett + två andra på bordet som jag köpte. Det är de jag kommer ihåg. Snyltade ett glas på Roger bordet.
 

Senator

Moderator
Vet inte vem som köpte flaskorna av Senator eller "Roger från Stockholm" men det fanns några på B777-bordet också.

Jag kan bekräfta att Roger J och jag både inhandlade 2 flaskor Skumpa till världens bäste B777 bord! Mycket trevligt!. Kändes dock söndag morgon som att jag hade själv druckit dessa 2 helt ensam, samt trettionio av något annat... Kanske det var Cognacen på hemvägen som gjorde utslaget.

I alla fall; mycket imponerat av allt (kanske inte maten var årets höjdpunkt) men kul att ses. Väldigt imponerat över utvecklingen på sajten. Väldigt kul att se sajten bidrar till färre "medvetslösa resenärer" i Sverige. Viktigt att redaktionen är tydlig som nu med strategin vidare som är väldigt spännande...
 

SkotskaEllen

Ny medlem
Tack för senast allihopa. Det är alltid roligt att komma till Sverige, men denna Businessclass.se kväll var extra trevligt. Hoppas vi får fler tillfällen att mötas under 2013! Det där med "champagne tasting" låter inte helt fel...
 
Ärligt talat är jag rätt besviken på Radisson. Jag hade förväntat mig mycket mer av deras julbord.

Det kändes inte helt hundra måste jag erkänna. Det som Radisson hade lovat motsvarade inte det som jag hade förväntat mig.

Det värsta var att när jag var på väg att checka ut från hotellet ville de att jag skulle betala min frukost på söndag. Jag bara frågade att "Ursäkta men när har Radisson tagit bort gratis frukost från sina Concierge medlemmar?" Jag fick en halv taskig blick tillbaka och "Oj, det har vi missat att du är CCC". Bra att det löste sig men ändå... :)
 

agehall

Medlem
Det kändes inte helt hundra måste jag erkänna. Det som Radisson hade lovat motsvarade inte det som jag hade förväntat mig.

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Trist att de misslyckades med att leverera, eller så kanske vi bara har för höga förväntningar.

Oavsett så blir det aldrig tråkigt när man får träffa andra BC.se människor!
 

Lonelyflyer

Medlem
precis, vart var skinkstutarna och äppelmosen liksom ;)

Dock på helheten är det bara att tacka och imponeras av gänget som får det här att gå runt
Dessutom är vi rätt många sköna människor, och det är väl det som är lite kul med internet, att man kan få vara lite specifikt intresserad av ämnen och träffa människor man aldrig skulle möta till vardags.
Tack igen
ser fram emot ett fortsatt bra resande 2013!
 
Toppen