Senaste nytt

Feedback - BusinessClass Julavslutning 2012

palmen

Moderator
Tack för igår, nu blir det en heldag i soffan för min del, kan tänka mig att röra mig ut till kylen för att hitta lite dricka samt gå till pizzerian :)
 
Jag vill tacka alla som var på plats igår och visst hade vi en trevlig kväll!
Tack till bordet B737 - ni är ju helt underbara.
Önskar en trevlig julväntetid till er alla.
//Tommy
 

Sakoz

Medlem
Tack själv Tommy! Alltid lika trevligt att träffa Dig och alla andra BC'are! Vi hade det riktigt trevligt vid B737 bordet, och det var roligt att språka och lära känna fler glada medlemmar. :)

Lite synd att man inte fick någon plats vid frukosten.
 

agehall

Medlem
Det var jättetrevligt att träffa er alla igen! Vi måste göra det här oftare!

Jag måste dock säga att jag är lite besviken på själva julbordet. Hade det inte varit för ert trevliga sällskap så hade det inte varit värt det. Trots detta ser jag redan fram emot December 2013 - då hittar vi förhoppningsvis ett bättre ställe..
 

agehall

Medlem
Bara namnet låter ju riktigt lovande...

Ärligt talat är jag rätt besviken på Radisson. Jag hade förväntat mig mycket mer av deras julbord.
 
Det var jättetrevligt att träffa er alla igen! Vi måste göra det här oftare!

Jag måste dock säga att jag är lite besviken på själva julbordet. Hade det inte varit för ert trevliga sällskap så hade det inte varit värt det. Trots detta ser jag redan fram emot December 2013 - då hittar vi förhoppningsvis ett bättre ställe..

Jag vill inte föregå vår enkät (med feedback till respektive talare / partner / julmatskockar) men jag hänger på låsen till Grand Hotels Veranda som börjar sin julbordsbokning i Januari ;)
 
Toppen