Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

johhenrik

Medlem
Nej, Corporate är speciella kort för företag att "ge" till sina anställda. Företaget betalar avgiften, den anställde har betalningsansvaret. I det ingår lite fördelar till företaget, så som sammanställning av korten online. Man kan knyta kortens utgifter direkt till företagets redovisningssystem etc.
 

rob74

Medlem
Kan meddela att min frinatt för 5000 poäng på ett Hampton-hotell i USA räknades in som en av dessa fyra behövda stays. Lite överraskande faktiskt.

Dito! Hade från början inte räknat med detta, men det var ju en ytterst positiv överraskning!
Gick ju smärtfritt för oss att skrapa ihop de där 4 staysen... :)
 

SvartMjolk

Medlem
Jag anmälde mig på en fast track-kampanj inför min resa jag nyligen gjorde till USA. Jag hade först bokat 1 natt i Philadelhia, 2 nätter i Dover, ytterligare 1 i Philly och till sist en natt i Chicago.

På grund av ändrade planer bokade jag av natt 2 i Philadelphia och bokade en ny i Dover. Nu när jag kommit hem ser jag att de bakat ihop mina nätter i Dover. Med andra ord, jag har bara 3 stays och kontot säger att jag saknar 1 för att nå guld.

Min fråga är: Gör de alltid så? Hade jag kunnat undvika att de bakade ihop mina två separata bokningar på något sätt? Har inga nya stays planerade tyvärr.
 

FF#1

Medlem
Jag anmälde mig på en fast track-kampanj inför min resa jag nyligen gjorde till USA. Jag hade först bokat 1 natt i Philadelhia, 2 nätter i Dover, ytterligare 1 i Philly och till sist en natt i Chicago.

På grund av ändrade planer bokade jag av natt 2 i Philadelphia och bokade en ny i Dover. Nu när jag kommit hem ser jag att de bakat ihop mina nätter i Dover. Med andra ord, jag har bara 3 stays och kontot säger att jag saknar 1 för att nå guld.

Min fråga är: Gör de alltid så? Hade jag kunnat undvika att de bakade ihop mina två separata bokningar på något sätt? Har inga nya stays planerade tyvärr.

Om de är på samma hotell i direkt anslutning till den andra bokningen så gör de så att de slår ihop dem normalt sett.

Du får väl ta dig till närmaste Hilton och göra en stay?
 

SvartMjolk

Medlem
Om de är på samma hotell i direkt anslutning till den andra bokningen så gör de så att de slår ihop dem normalt sett.

Du får väl ta dig till närmaste Hilton och göra en stay?

Klantigt av mig. Skulle kollat upp det innan:)

Någon som vet var jag kan kolla upp hotell som är med i kampanjen?
 

agehall

Medlem
Sist jag kollade var det hotell i USA som är giltiga. Du får väl gå till samma sida som du signade upp på och kika, så ser du vad som gäller.
 

FF#1

Medlem
Precis kolla upp det, för nått år sen så var det alltid bara hotell i USA, men i några av de senaste erbjudandena har det varit typ alla.
 

SvartMjolk

Medlem
Sist jag kollade var det hotell i USA som är giltiga. Du får väl gå till samma sida som du signade upp på och kika, så ser du vad som gäller.

Precis kolla upp det, för nått år sen så var det alltid bara hotell i USA, men i några av de senaste erbjudandena har det varit typ alla.

Så här stod det:

*Member must complete four qualifying stays within 90 days of registration or enrollment. Offer available only to Carlson Wagonlit Travel customers and is not transferable. If applicable, booking must be made through designated online booking tool. Once a member reaches Gold status, the Member may keep such status for the calendar year in which the Gold status was earned and the subsequent calendar year. Full details of Gold Member status will be mailed to the member upon attaining the tier level. This offer may be terminated without notice. In-Room Internet Access, Fitness Center / Health Club Access, In-Room Movie and Bottled Water benefits may not be complimentary at properties with a resort charge. All Hilton HHonors terms and conditions apply. Hilton HHonors™ membership, earning of Points & Miles and redemption of Points are subject to HHonors Terms and Conditions. Gold status benefits are subject to availability and vary by brand. For more information, please visit HHonors.com/Gold. ©2014 Hilton Worldwide.
 
Toppen