Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Jag skrev upp mig på Accenture-sidan och fick Silver-status direkt. Nu tänkte jag försöka klämma in 4 stays på 90 dagar för att komma upp på Guld-nivå, och jag tänkte börja med ett besök på Hilton Slussen. Just nu har Hilton följande erbjudande:

RATE: ANY WEEKEND ANYWHERE
ANY WEEKEND ANYWHERE SALE SAVE UP TO 33 PERCENT ROOM ONLY EARN HHONORS POINTS

Är det någon som vet om en natt bokad med ett sånt erbjudande fortfarande räknas som en kvalificerande natt eller måste man boka med någon "vanlig" rate?
 

RonnieK

Medlem
Jag skrev upp mig på Accenture-sidan och fick Silver-status direkt. Nu tänkte jag försöka klämma in 4 stays på 90 dagar för att komma upp på Guld-nivå, och jag tänkte börja med ett besök på Hilton Slussen. Just nu har Hilton följande erbjudande:



Är det någon som vet om en natt bokad med ett sånt erbjudande fortfarande räknas som en kvalificerande natt eller måste man boka med någon "vanlig" rate?
Det räknas som vilken stay som helst. Enda skillnaden är att det är en billigare rate som kräver förskottsbetalning.
 

Xilan

Medlem
Jag skrev upp mig på Accenture-sidan och fick Silver-status direkt. Nu tänkte jag försöka klämma in 4 stays på 90 dagar för att komma upp på Guld-nivå, och jag tänkte börja med ett besök på Hilton Slussen. Just nu har Hilton följande erbjudande:



Är det någon som vet om en natt bokad med ett sånt erbjudande fortfarande räknas som en kvalificerande natt eller måste man boka med någon "vanlig" rate?

Det är en kvalificerande natt. Använde själv några sådana nätter för att nå upp till Diamond.
 

gdaily

Medlem
Kan meddela att min frinatt för 5000 poäng på ett Hampton-hotell i USA räknades in som en av dessa fyra behövda stays. Lite överraskande faktiskt.
 

FF#1

Medlem
Kan meddela att min frinatt för 5000 poäng på ett Hampton-hotell i USA räknades in som en av dessa fyra behövda stays. Lite överraskande faktiskt.

Av någon anledning så verkar de göra det ibland, undrar om det ska vara så eller om det bara är en glitch?
Hur som helst bra användning och valuta för 5000p :)
 

gdaily

Medlem
Av någon anledning så verkar de göra det ibland, undrar om det ska vara så eller om det bara är en glitch?
Hur som helst bra användning och valuta för 5000p :)
Ja, dessutom var det ett riktigt bra hotellrum. Mitt in the middle of nowhere typ, därav det billiga priset (Cleburne en timme söder om Dallas)
 
Toppen