Fast Track på Zagrebs flygplats?

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Lallarn, 25 Juni 2014.

1. Lallarn

Lallarn Medlem

Jag har en lite tight tidsram efter ett möte inne i Zagreb, och bara måste hinna med 17:45 till Zürich eller 17:55 Frankfurt den 25 september. Frågan är då om det finns någon Fast Track på Zagrebs flygplats? Jag kommer troligen åka ekonomi men är Star Alliance Gold (EBD).

Har inte hittat något när jag googlat eller sökt här. Ser dock att det inte finns någon Star Alliance Gold-lounge, men däremot en contract lounge. Kommer man in där med t.ex. Diners eller annat (jag har inte Priority Pass)? Huvudsaken är dock FastTrack eller någon indikation om hur lång tid det brukar ta i säkerhetskontrollen om FT inte finns. Blir tight att hinna med någon lounge ändå.

Tack på förhand!

1 person likes this.
  2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Från mitt enda besök, 2008, vill jag minnas att flygplatsen är mycket liten.

4. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Liten flygplats, men om jag inte minns helt fanns det ingen fasttrack, men kan ha fel.

5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. Lallarn

Lallarn Medlem

Usch, fy för möten utanför Schengen! Är dock jag som valde Zagreb snarare än Edinburgh så får kanske skylla mig själv. Får kanske bli att köpa VIP-paketet, frågan är hur jag ska ta upp det med min arbetsgivare...

7. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nåja, nu är väl Edinburgh också utanför Schengen så vitt jag vet ;)

2 personer gillar detta.
  8. Lallarn

Lallarn Medlem

Haha, sant! Däremot är Edinburgh lokaliserat i ett civiliserat land... Eller, nej, jag kan inte rätta till den groda! Jag skyller på Agö.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!