Senaste nytt

Fast track och lounge i Prag

chazzie

Medlem
Med stormsteg närmar sig Prag-resan, i Plus med SAS. Jag kikade på SAS hemsida och där står det att loungen i Prag är "Harmony Lounge", men någon sådan verkar inte finnas på hemsidan för flygplatsen, vet någon vilken lounge som gäller på PRG?

Det verkar heller inte finnas någon fast track, kan någon bekräfta/dementera det?
 

Dr. Miles

Expert
Med stormsteg närmar sig Prag-resan, i Plus med SAS. Jag kikade på SAS hemsida och där står det att loungen i Prag är "Harmony Lounge", men någon sådan verkar inte finnas på hemsidan för flygplatsen, vet någon vilken lounge som gäller på PRG?

Det verkar heller inte finnas någon fast track, kan någon bekräfta/dementera det?
Loungen SAS använder är Erste Premier Lounge.
Recension: Erste Lounge Prag - BusinessClass.se

När det gäller fast track hade jag för mig att jag inte kunde använda den när jag flög med SWISS i Economy class men som Star Alliance Gold.
 

chazzie

Medlem
Mången tack!

Ingen är EBG men vi flyger väl på Plus-biljetter så det bör väl gå att Fast Track:a ?
 

Anfield

Medlem
Bilder från Fika stället på flygplatsen om du har EBG eller Plus

Iphone6+ 572.JPG
Iphone6+ 573.JPG
Iphone6+ 574.JPG
 

Nemo

Medlem
Loungen finns både till höger och vänster om receptionen, öppet för *G samt Plus. Vet ej om det skiljer i fika-utbud men ta en runda så märker du.
 

jerixon

Medlem
Riktigt trevlig lounge måste jag säga för att vara standardlounge.
Bra pilsner, helt OK plockgrejer och sköna stolar :)
 

chazzie

Medlem
Tackar för alla svar, det verkar lovande, dock skall SAS-loungen på Arlanda T5 provköras först, tack för det BC.se!
 

Mikael64

Medlem
Helt okej snacks och smörgåsar, bra öl och sköna fåtöljer samt trevlig personal. Fast track i PRG funkar kanon som EBG eller om du kör Plus.
 
Toppen