Fast track Istanbul Atatürk?

Diskussion i 'Flygplatser' startad av malmokalle, 17 Oktober 2016.

1. malmokalle

malmokalle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skall flyga T&R Köpenhamn - Istanbul - Antalya med Turkish i ekonomi:(. Har förstått av tidigare trådar att EBG accepteras i Fast Track för pass och Security på Atatürk. Eftersom vi har kort connection i båda riktningarna och att det på Atatürk kan vara mer eller mindre kaos, så undrar jag om någon vet mer exakt var dessa är belägna?

2. M@GNÜS

M@GNÜS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var där för ca 1 vecka sedan, ligger tillsammans med vanliga pass & security. Det finns skyltar om Star Alliance Gold har jag för mig...

malmokalle gillar detta.
  3. Det fanns Fast track vid transfer-säkerhetskontrollen men det var för Turkish Airlines Business class passagerare samt Turkish Airlines Miles&Smiles högsta statusmedlemmar, om jag minns rätt.

Vid inkommande immigration var Fast tracken definitivt endast för Turkish Airlines Business class passagerare samt Turkish Airlines Miles&Smiles högsta statusmedlemmar.
    Ingen skylt om Star Alliance Gold där när jag var där i augusti.

malmokalle gillar detta.
  4. malmokalle

malmokalle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OK, men det är inte den information som finns på Turkish hemsida. Kan man ha ändrat reglerna redan?

Turkish Airlines - News - turkishairlines.com

5. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ping @Jonas C bör ha koll. Han har varit genom IST 6 gånger senaste månaden :D

malmokalle gillar detta.
  6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Alla Star Gold har tillgång till fasttrack, så länge man flyger Turkish Airlines.

malmokalle gillar detta.
  7. malmokalle

malmokalle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Jonas C: Vet du var Fasttrack är beläget mer exakt?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!