Senaste nytt

Fast i Bryssel - hur kommer jag vidare?

Agö

Medlem
Jag skulle gissa att dom flesta flygbolag skulle agerat på samma sätt. Dom var ju faktiskt inte strandade eftersom deras flyg inte var inställt utan skulle gå i tid.
Exakt. Därtill är kostnaden £214 per person (£6000/28). Inte något att bråka om över huvud taget.
 

SNIFF

Medlem
Skönt att det hela löste sig! Kul att se att så många engagerat sig i din resa och dess utgång samt att det löste sig till det bättre!
 

olo

Medlem
Hej igen forumet! Snart är jag tillbaka efter min wifi-detox på Kuba, vi börjar lite smått med en uppdatering här innan jag tar i tu med alla olästa trådar.

När Lufthansa fixade vår nya biljetter till Havanna så tyckte de även att det var en bra idé att avboka benet Havanna - Bogotá. 3h på flygplatsen var inte nog att lösa det, då Avianca vägrade hjälpa till utan enbart försökte få tag på Lufthansa. Tro det eller ej så löst Tallinn det hela åt oss och bokade om oss med TACA till San Salvador och Avianca vidare till Bogotá, då direktflighten hann lyfta innan allt var löst. Så nu sitter jag i San Salvador och väntar på nästa flight.

I reserapporten blir det en mer utförlig redogörelse. Bortsett från tonvis med strul och höga telefonräkningar blir det trots alla 11 segment att rapportera om, om inget mer ändras innan jag är hemma.
 
Toppen