Senaste nytt

Fast i Bryssel - hur kommer jag vidare?

ARNBER

Medlem
Glad för dig att du får komma iväg trots omständigheterna. Förresten riktigt bra gjort att Lufthansa. Hon som tog hand om din bokning får säkerligen igen direkt belöning för hennes jobb men det är bra att veta att det finns såna service-orienterade människor på riktiga flygbolag. Flera borde veta det när dom lägga sina pengar på biljetter
 
Last edited:
Trevlig resa!
Mina erfarenheter är att Lufthansa gör ett riktigt bra jobb när det kommer till ombokningar, i synnerhet när det gäller att pricka in bokningsklass! :)

Edit: Är det förresten SAS som tar kostnaden för den nya biljetten, eller är det Lufthansa som tar den smällen? Eller rentav AirCanada?
 
Last edited:

Mikael

Medlem
Jätteroligt att det löste sig. Fast varför vände du dig till Lufthansa? Var det för att du inte fick hjälp från Air Canada eller SAS?
 

olo

Medlem
Angående hyrbilen Liege - Düsseldorf, vad är envägsavgiften på en sån hyra?
Citroën C1 gick på knappt 300€. Den i bilen med bäst försäkring tog räkningen. ;)
Jätteroligt att det löste sig. Fast varför vände du dig till Lufthansa? Var det för att du inte fick hjälp från Air Canada eller SAS?
På DUS hanterar Lufthansa Air Canada. Därav blev det "deras" problem.
Ett litet ljus i en övrigt mörk dag
@olo, trevlig resa, väntar på en information när du kommer fram, finns något att tala om när vi nästa gång träffas.
Om du planerat in några Göteborgsträffar kanske Londonträffen blir ett bra tillfälle?
Hon som tog hand om din bokning får säkerligen igen direkt belöning för hennes jobb men det är bra att veta att det finns såna service-orienterade människor på riktiga flygbolag.
Tro mig, idag fick hon höra enorm tacksamhet från både mig och Fru olo, så att hon kommer ihåg det. Jag blir glad varje gång jag träffar en person som vill lösa problem.
 
Toppen