Senaste nytt

Farnborough Airshow BC Träff 21 juli 2018

JensE

Medlem
Är lite splittrad fortfarande om jag ska gå på flygshowen eller inte.
Den har ju inte direkt evolverats under dessa gånger jag varit med, så kanske stannar i stan under helgen istället om inget jätteintressant dyker upp.
Blev förövrigt också ombokad till BA779. Sitter på 1D.
 

Ricci

Medlem
Jag har aldrig varit där så vilken biljett typ är det som gäller?
Vanlig biljett, Runway eller någon annan typ?
upload_2018-2-21_16-41-36.png
 

011430121

Medlem
Jag har aldrig varit där så vilken biljett typ är det som gäller?
Vanlig biljett, Runway eller någon annan typ?
Visa bifogad bild 73292
Det där känns för dyrt, sitter illa till för att kunna kolla, tror jag betade 32 pund och ink. något att de har koll på biljetten om jag missar bokningsnumret samt någon rabatt var det, för att jag var där 2016, men jag tror att @fcx har koll på biljettpriserna.
 

fcx

Medlem
Det där känns för dyrt, sitter illa till för att kunna kolla, tror jag betade 32 pund och ink. något att de har koll på biljetten om jag missar bokningsnumret samt någon rabatt var det, för att jag var där 2016, men jag tror att @fcx har koll på biljettpriserna.
Stämmer. Kostar 30 GBP med rabatt eller 42 GBP utan. Detta är dock vanliga entrebiljetter. "Runway package" är "pluspaketet", men i år var den enda förmånen egen läktare och egna toaletter, så jag avstod. (Tidigare år ingick det mat och "fika" i paketet, men inte i år).
 

jerixon

Medlem
Jag anländer på Torsdag den 19e redan och åker hem Söndag.
Kommer köra lite hotellhoppning i sann BC anda då jag vill testa lite olika alternativ :)
 
Toppen