Senaste nytt

Farnborough Air Show 2014: 14-20 juli 2014

011430121

Medlem
Håller inte mitt löfte, ännu ett in lägg i tråden.
Det har inte varit någon uppvisning av 350 eller 787 i programmet för lördag och söndag.
Måndag till fredag är det branschmässa, lördag söndag uppvisning, kostar nog mycket att ha personal för att "bara" att visa upp för allmänheten.
 

rob74

Medlem
Det största problemet var ju egentligen att hon hävdade att man bara kunde komma ut från T5 Airside varje hel och halv timma. Då det var ca 10 minuter kvar till nästa "utsläpp" så insåg vi orimligheten i att hon skulle lyckas hinna göra om våra biljetter. Riktigt surt faktiskt, för jag har känslan av att om vi haft 20 minuter till på oss, så hade vi suttit på QR16 nu...

Det var dessutom en jädra tur att vi åt i loungen, för hotellrestaurangen har stängt. Hotellet, Sheraton LHR, verkar i övrigt riktigt nedgånget, så jag kan absolut inte rekommendera det ifall någon funderar på det.

Som grädde på moset valde taxfree-butikerna att stänga 5 minuter för tidigt på LHR, så vi lyckades inte shoppa upp några försäkringspengar igår, men det innebär ju bara att man kan köpa champagne och cigarrer imorgon och få med sig dessa hem... ;)

Då får jag göra återkoppling till vår försening på LHR.
Fick äntligen tummen ur idag och talade med Diners angående förseningsförsäkringen. Blev kopplad vidare till Trygg-Hansa som sköter ärendena. Efter några minuter i telefon så var allt klappat och klart, så nu är det 1.000 kronor på väg in till kontot! Det tackar jag för och Krugen jag köpte kommer givetvis att smaka extra gott! :)
 
Toppen