Senaste nytt

Farnborough Air Show 2012 program för deltagare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kricka

Medlem
Tycker förslaget om 10.30 låter bra, liksom förslaget om två bord för att inte behöva
slanta upp för den/de som ev. uteblir. PM kommer med tfn.nr.
 

sembl

Medlem
Finns en trevlig liten champangebar som ägs av en genuint trevlig fransman som ligger bakom covent garden som man kan gå till (french bubbles). Annars smarriga mojiots gjorda på sockerlag med ancho chilli på ett trevligt ställe på Moor Street som jag inte minns namnet på just nu.

Fabric eller MOS för de som orkar på lördag ?
 

Roger J

Medlem
Fabric, MOS eller Jah Shaka dubb-dance i Brixton. ha ha
Klubb kommer ordna sig i den staden. Så är det.
 

011430121

Medlem
Det citatet ska vi komma ihåg ;)

MarcusC kontaktade mig nyss och föreslog att vi skapar ett andra Farnborough team som åker ut ca 10:30 (framme 11:00) för den som vill sova lite längre. Uppvisningarna börjar ju 12:30 trots allt... Vad tror ni om det?
10.30 låter bra.
Träffas 10.00 för en fika?
 

doc

Medlem
Är det någon som tänker åka vid 8-snåret alls eller har alla skippat detta för en sovmorgon redan? Nåja, man behöver ju inte bestämma det redan nu kanske.
 

Dr. Miles

Expert
Är det någon som tänker åka vid 8-snåret alls eller har alla skippat detta för en sovmorgon redan? Nåja, man behöver ju inte bestämma det redan nu kanske.
Det är nog klokt att inte förboka tågbiljett då det finns risk att showen ställs in av regnet.
Som andra skrev, sträckan är som pendeltåg. Jag antar att man kan åka även om man inte har reserverat något säte.
 

doc

Medlem
Det är nog klokt att inte förboka tågbiljett då det finns risk att showen ställs in av regnet.
Som andra skrev, sträckan är som pendeltåg. Jag antar att man kan åka även om man inte har reserverat något säte.

Jo, det är precis den känsla jag fått också. Är irriterad på mig själv att jag är ett sådant kontrollfreak ibland. Min senaste londonresa på 48 timmar var minutplanerad med varje tåg och lokalbuss utsedd i förväg. Skulle till Duxford den gången.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen