Senaste nytt

[Fare gone: Business Class] Bangkok-Hanoi (via Doha) T/R, Qatar Airways, 2.900 SEK

Aerophobia

Medlem
Kolla BKK-DOH-HAN-DOH-BKK den finns för 2900 kr.
QR 833 - QR828 - QR829 - QR828 till exempel

Felet ligger i att de säljer fifth freedom mellan HAN - BKK med QR 828/829 som också går att boka på samma pris via DOH som om du åkte direktflighten.

Tack, men när jag söker på just dessa flighter så blir priset 66206 sek. Vad gör jag för fel?
 

doc

Medlem
Enligt Agehall måste man stanna i HAN i tre dagar och det verkar stämma när jag kollat. Försöker jag med en återresa för tidigt då blir biljetten dyr. Bokar jag med tre dagars stop i HAN så får jag priset.
 

Alx

Medlem
Enligt Agehall måste man stanna i HAN i tre dagar och det verkar stämma när jag kollat. Försöker jag med en återresa för tidigt då blir biljetten dyr. Bokar jag med tre dagars stop i HAN så får jag priset.

Jag bokade precis med två dagars stopp i HAN så det verkar inte riktigt stämma att det skulle krävas tre dagar. Däremot väldigt ont om tillgänglighet runt mina datum.
 

doc

Medlem
Så då kan man åka till DOH och vara där för att sedan enbart vända i HAN. Vore super eftersom jag inte är jätteförtjust i HAN. Mina luftrör klarar max 2 dagar där.
 

Homer

Medlem
Går det inte att vända på det och åka HAN-DOH-BKK?
isåfall kan man ta Finnair till HAN för 12.999kr.
(jo jag vet att AY till BKK också kostar 12.999kr)
 
Toppen