Fantomen krönikor 19 volymer SAS EuroBonus

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av freeman300, 23 November 2012.

1. freeman300

freeman300 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej all

Ska man kalla SAS den vandrande vålnaden ja det kanske är ett kraftuttryck men i de Djupa skogarna (SAS huvudkontor) finns Fantomen krönikorna upptäckte jag just. Ni känner säkert till att man kan då man är inloggad på Mina sidor bläddra tillbaka i tiden.

I mitt fall blev det 19 screendumpar som blir mina 19 Fantomen krönikor av flygningar jag gjort. När jag är på de 19:e hittar det jag tror är min första flygning jag tjänade EuroBonus poäng på den 31 juli 2004 Stockholm-Vienna OS0312 M Economy Discounted 800. Riktigt kul läsning alla 19 sidorna. Vilka minnen!

Till exempel TG ARN-BKK då en passagerare kastar upp över framförvarande passagerare och blir hotfull då olämpligheten i dennes ageraden påpekas för. Fantomen var inte ombord dock en mycket kompetent steward som hanterade situationen exemplariskt. Och jag fick sitta i Business på TGs 747 för första gången. Inte illa!

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!