Senaste nytt

Fantastisk mat ombord på Austrian - "gastronomy entertainment by do&co"

Har @simon_says91 något att säga om Austrians käk?
Vart ska man börja? Flög med dom idag i business från Berlin till Wien och direkt när jag kom ombord meddelar pursern att de inte har någon måltid åt mig. När jag väl frågar varför kan hon inte svara på de och jag påtalar att jag bokade resan för 5 dygn sen så de är ingen nära inpå bokning som gjorts.

Hon passar även på att erbjuda mig en frukost som fanns kvar från utresan. Problemet va väl att den redan varit uppvärmd en gång och de värmde den igen vilket resulterade i att äggröran va mer äggkaka och oätligt. Låter bilderna tala för sig själv.....

20160722_110339.jpg

20160722_111103.jpg
 
Last edited:

Elberto

Medlem
Vart ska man börja? Flög med dom idag i business från Berlin till Wien och direkt när jag kom ombord meddelar pursern att de inte har någon måltid åt mig. När jag väl frågar varför kan hon inte svara på de och jag påtalar att jag bokade resan för 5 dygn sen så de är ingen nära inpå bokning som gjorts.

Hon passar även på att erbjuda mig en frukost som fanns kvar från utresan. Problemet va väl att den redan varit uppvärmd en gång och de värmde den igen vilket resulterade i att äggröran va mer äggkakaoch oätligt. Låter bilderna tala för sig själv.....

Visa bifogad bild 54571

Visa bifogad bild 54572


Bad luck.
Själv så flög jag 13 flights med OS hittills. Ett flertal mellan ARN och VIE. Inget att klaga på än så länge.
Sen så är deras intercontinental business en annan liga.
 
Vart ska man börja? Flög med dom idag i business från Berlin till Wien och direkt när jag kom ombord meddelar pursern att de inte har någon måltid åt mig. När jag väl frågar varför kan hon inte svara på de och jag påtalar att jag bokade resan för 5 dygn sen så de är ingen nära inpå bokning som gjorts.

Hon passar även på att erbjuda mig en frukost som fanns kvar från utresan. Problemet va väl att den redan varit uppvärmd en gång och de värmde den igen vilket resulterade i att äggröran va mer äggkaka och oätligt. Låter bilderna tala för sig själv.....

Visa bifogad bild 54571

Visa bifogad bild 54572
Inom europa har jag inte heller nått speciellt att säga om Austrian, där är Swiss bättre. Dock kan jag som tidigare rekommendera att när du flyger econony med Austrian förbeställa mat. Superprisvärt!
 

johisco

Medlem
Blir lite misstänksam om du har sas på andraplats... Tycker själv att den maten suger, - klassisk "hela rätten värms upp tillsammans i en skål"-mat.
 
Toppen