Familjevänligt hotell nära Chicago O´Hare?

Diskussion i 'Hotell' startad av RickardG, 2 November 2015.

1. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har en mellanlandning i Chicago i maj nästa år, med familjen - två vuxna och tre barn. Vi anländer O´Hare kl 18:35 och åker vidare nästa dag kl 18:30.
    Tips mottages tacksamt för lämpligt ställe att övernatta. Vi vill ha nära till flygplatsen, och för barnens skulle gärna något att göra, i form av inomhuspool eller grönområde i direkt anslutning till hotellet. Även hotell i anslutning till annat som barn kan tänkas gilla och som lämpar sig att spendera en förmiddag på är av intresse!

En snabb titt på hotels.com visar på Hyatt Regency O´Hare, Marriott Suites O´Hare och Westin Lombard Yorktown Center som populära alternativ i samma prisklass. Har någon bott vid något av dessa hotell?

2. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bott på Hilton hotellen 2 ggr ligger nära shopping mall med mina barn

3. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har bott på Westin Rosemont, jättetrevligt och går att få som Priceline Express hotel. Trevligt.

4. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipsen, ska kolla upp dessa!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!