Förvara Bagage på Arlanda

Diskussion i 'Flygplatser' startad av andreijas, 14 September 2013.

1. andreijas

andreijas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej

jag och frugan skall på smek"månad" till Maldiverna idag, dagen vi kommer hem behöver jag dra direkt till Litauen och vill inte åka tillbaka in till stan för att hämta en väska.

Jag tänkte lämna en väska med jobbgrejjer som jag kan plocka upp när jag kommer hem från stränderna...

jag har hittat BAGPORT bagport Sweden som kan förvara väskan, men make till dålig sida har jag inte sett tidigare, eller så är jag helt blind.
    jag hittar ingen info om var detta ligger, vilken terminal etc?

tycker mig känna igen boxarna från tunneln till det runda parkeringsgaraget utanför T5? Har de någon bemannad disk?

Finns det några alternativ till detta...?

2. andreijas

andreijas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ...."Förvaringsboxar finns på plan ett i terminal 5 och terminal 4 samt på plan två i terminal 2. I Sky City finns boxarna i anslutning till toaletterna."

:eek: DOH!

men fortfarande ingen info om ngn disk?

3. Chrille

Chrille Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har funnits en effektförvaring med betjäningsdisk i terminal 5 tidigare. Har inte använt den på ett tag men vill minnas att den finns på nedre plan i anslutning mot SkyCity. Det ska finnas en effektförvaring med öppettider 06.00-22.00 enligt Swedavia.

4. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Använde den bemannade förvaringsdisken för något år sedan. Finns som du säger i gången till parkeringshuset, plan 1, terminal 5. Längst ned, till höger på kartan. Finns också förvaringsboxar. Vad jag minns var det samma pris på bemannad som box. http://www.swedavia.se/PageFiles/116/T5.pdf

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!