Senaste nytt

Förvara Bagage på Arlanda

andreijas

Medlem
Hej

jag och frugan skall på smek"månad" till Maldiverna idag, dagen vi kommer hem behöver jag dra direkt till Litauen och vill inte åka tillbaka in till stan för att hämta en väska.

Jag tänkte lämna en väska med jobbgrejjer som jag kan plocka upp när jag kommer hem från stränderna...

jag har hittat BAGPORT bagport Sweden som kan förvara väskan, men make till dålig sida har jag inte sett tidigare, eller så är jag helt blind.
jag hittar ingen info om var detta ligger, vilken terminal etc?

tycker mig känna igen boxarna från tunneln till det runda parkeringsgaraget utanför T5? Har de någon bemannad disk?

Finns det några alternativ till detta...?
 

andreijas

Medlem
...."Förvaringsboxar finns på plan ett i terminal 5 och terminal 4 samt på plan två i terminal 2. I Sky City finns boxarna i anslutning till toaletterna."

:eek: DOH!

men fortfarande ingen info om ngn disk?
 

Chrille

Medlem
Det har funnits en effektförvaring med betjäningsdisk i terminal 5 tidigare. Har inte använt den på ett tag men vill minnas att den finns på nedre plan i anslutning mot SkyCity. Det ska finnas en effektförvaring med öppettider 06.00-22.00 enligt Swedavia.
 

Agö

Medlem
Använde denna idag. Alldeles utmärkt med bemannad förvaringsplats mellan flighter och när jag skulle in till stan. 60 kronor per dygn.
 

Bulle

Medlem
Reser med bara handbagage i januari till värmen. Vill gärna inte ha med vinterjackan, men lär behöva den till och från Arlanda. Några idéer? Är det förvaringsskåp för 60kr/dygn som gäller? ☺️
 
Reser med bara handbagage i januari till värmen. Vill gärna inte ha med vinterjackan, men lär behöva den till och från Arlanda. Några idéer? Är det förvaringsskåp för 60kr/dygn som gäller? ☺️

Bagport på Arlanda:
Screen Shot 2021-12-26 at 09.56.01.png
 
Toppen