Senaste nytt

Försvunnen tråd? "Min Jorden Runt Resa"

johannesa

Medlem
Om jag inte har blivit helt tokig verkar det som en tråd mystiskt har försvunnit. Jag hade, förmodligen under flera dagar, haft den som en öppen flik och läst vad jag tror var sida 1 av 4 men när jag klickade för att komma till nästa sida så var tråden borta. Det slutade med TS hade ankommit till Bangkok och skulle hänga med sin sambo i några dagar men så kom en cliffhanger om ett mail från Thai Airways om att de beklagade nånting... När jag söker så dyker tråden upp i Google-resultaten men tycks inte finnas på forumet.
 
Ni kan t.ex. googla på ”site:businessclass.se min resa runt jorden 2 varv”
Och sen öppna en cachad version av sidan. Jag hitta bara sida 3 nu, sitter på telefon, men borde gå att få fram de andra också :)

Edit: sökte lite mer men fick bara fram sida 2-3 , jag vet inte hur länge Google cachar sidor, och där var det endast hyllningar för den rapporten
 
Last edited:

Sweden

Medlem
Hej
Tråden borttagen helt på min egen begäran. Den blev i 3 delar men jag kände i efterhand att den blev för omfattande, och kanske med fel upplägg. Kände personligen bäst att den togs bort.
Hälsningar Sweden
 

henrik l

Medlem
Hej
Tråden borttagen helt på min egen begäran. Den blev i 3 delar men jag kände i efterhand att den blev för omfattande, och kanske med fel upplägg. Kände personligen bäst att den togs bort.
Hälsningar Sweden

Vad synd, den som var så bra!

Tycker det var lite synd. Det är betydligt roligare att att läsa lite mera omfattande rapporter här, när man har tid, jämfört med de som skrivs i dagspressen och resemagasin där författarna verkar ha gått samma kurs i hur man skall skriva:D
 
Toppen