Senaste nytt

Första SAS Go-resan bokad -

Johan_G

Medlem
Jag flyger GO i nästa vecka, ARN-PRG-ARN och ARN-KRN-ARN, resorna är bokade sedan i januari i det som hette Economy då. Det ska bli intressant att se om man märker någon större skillnad, själv tror jag inte det eftersom jag åker i snikklass så det enda jag ser fram emot är att jag blir EBS när jag är klar med dessa legs :)
 

Nystrom

Medlem
Om nu inte den fria förtäringen blev den framgångsfaktor SAS hade önskat för att få fler PLUS-kunder så kan man se till att anpassa kabinen mot bokningsläget så att PLUS sitter bekvämt och GO får "tränga ihop sig". Det kanske lockar någon att spendera några hundralappar till för att få lite bekvämlighet och en gratismacka.... ;)
 

seat56f

Medlem
Om nu inte den fria förtäringen blev den framgångsfaktor SAS hade önskat för att få fler PLUS-kunder så kan man se till att anpassa kabinen mot bokningsläget så att PLUS sitter bekvämt och GO får "tränga ihop sig". Det kanske lockar någon att spendera några hundralappar till för att få lite bekvämlighet och en gratismacka.... ;)

Just det tror jag faktiskt sker - jag hade ett en flygning i Go där min ASR blev omflyttad ett par ggr allt eftersom de flyttade Plus-gränsen bakåt. När flyget väl gick var det packat i Go men bara drygt halvfullt i de fem raderna med Pluspassagerare.
 

Chrille

Medlem
Om nu inte den fria förtäringen blev den framgångsfaktor SAS hade önskat för att få fler PLUS-kunder så kan man se till att anpassa kabinen mot bokningsläget så att PLUS sitter bekvämt och GO får "tränga ihop sig". Det kanske lockar någon att spendera några hundralappar till för att få lite bekvämlighet och en gratismacka.... ;)

Ja, och personalen i gaten tog initiativ till att ändra seating så att man skulle få ett tomt säte bredvid. Måna om att det nya konceptet ska funka?
 
Toppen