Första klass till New York del 1: Stockholm-Frankfurt

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Martin Björnström, 20 April 2012.

1. "När jag blir rik ska jag köpa en första klass biljett till New York och känna att jag lever livet". Jag är nog inte ensam om att ha tänkt tanken och när jag fick chansen att faktiskt boka en Lufthansa First Class biljett via Frankfurt och dess välkända lyxlounger kändes det spännande. Text och foto:…

Se hela inlägget

2. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl sånt här som kallas teaser på högsta nivå?? ;)

3. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Meeeeen, så tog den bara slut när det började bli spännande! ;-)

4. Martin, intressant med bilderna från FCT. Jag var kanske dum som frågade, men det gjorde jag och det var ett tydligt "verboten" att dra fram kameran var svaret jag fick.

5. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trevligt. Hoppas nästa del kommer snart. :)

6. <blockquote><strong>Lukas2;44385 wrote:</strong> Trevligt. Hoppas nästa del kommer snart. :)</blockquote>
    <br />
    Imorgon bitti tror jag!

7. hmm.. Jag åker first ganska ofta (Upgrade från Business). Senast med EK till Hongkong. Tycker inte det är så jätte speciellt. Går sällan till loungen för det är så ensamt där. Det är roligare att sitta på McD och glo på folk tycker jag.<br />
    <br />
    Självklart blir det loungen om det är en 5timmars stopover...free internet anyway? :)

8. India Alpha

India Alpha Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter ju...alldeles förtjusande.

9. Swisser

Swisser Medlem

Martin,<br />
    Mycket bra reportage och bra bilder. Kul att få inblick i hur det är att åka första klass med Lufthansa med allt runt omkring och få uppleva hur dina högt ställda förväntningar förhoppningsvis uppfylldes. Jag ser fram emot fortsättningen.

10. Bilnörden inom mig protesterar, det ser mer ut som en Panamera....

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!